Transport i mobilitat


A partir del 8 de juny, la xarxa de transport públic incorpora algunes novetats en els serveis i en les condicions d’ús per facilitar la recuperació d’una mobilitat sostenible:

  • L’oferta de la xarxa de metro és del 100%, i es mantindrà l’horari fix de 5 del matí a 12 de la nit tots els dies, inclosos divendres i dissabtes.
  • La xarxa de bus incrementa el servei fins al 85%.
  • Es poden ocupar tots els seients.
  • Tornen a l’activitat els músics autoritzats, amb les mesures de prevenció acordades amb l’associació AMUC BCN. Només es reincorporaran en set estacions de metro que compleixen les mesures d’espai necessari per garantir el distanciament.

 


Els Punts TMB no ofereixen servei, ja que s’han tancat les oficines presencials d’atenció al client que no tenen separació física amb els usuaris.

Et demanem que tampoc interactuïs amb els conductors de bus i el personal de metro.

Estem a la teva disposició online i per telèfon en els següents canals:  

– Per telèfon, al 902 701 149, de dilluns a diumenge, de 8 a 21 h
– A Twitter, al perfil d’atenció @TMBInfo  
 – A Facebook Messenger 

Per a tràmits i gestions utilitza la nostra oficina virtual.

No oblidis que et mantenim constantment informat a través dels nostres perfils a les xarxes socials.  

Pel que fa els busos, l’entrada al bus es realitzarà per les portes del darrera.
I els caps de setmana:

–  Hi haurà un 50% de l’oferta habitual. 
– Els vehicles tindran una ocupació limitada: 33 persones a autobusos articulats, 23 als estàndards i de 5 persones al Bus de Barri. 

​Més informació

 

Des del passat 13 de març s’han acordat mesures per gestionar l’emergència sanitària causada per la propagació del Coronavirus Covid-19. L’ATM de Barcelona, en aquest cas, en coordinació amb els operadors de transport públic i les administracions consorciades, establirà els mecanismes per compensar els títols que no es puguin haver utilitzat durant els dies que duri aquesta situació excepcional.

Quan s’estableixin els mecanismes adients, passat aquest període d’emergència, s’informarà de què han de fer les persones usuàries per rebre la corresponent compensació. Fins llavors, recomanem evitar desplaçar-se en transport públic i utilitzar aquestes targetes. Els títols en qüestió s’han de guardar per tal de poder reclamar la compensació pertinent

 

A partir del 23 d’abril, a les 6 h podràs tornar a utilitzar el Bicing en els desplaçaments que siguin    imprescindibles i autoritzats.

S’han revisat totes les bicis perquè estiguin a punt per la represa de l’activitat, però per fer un ús responsable del servei i contribuir a la contenció de la covid-19, és indispensable que segueixis les recomanacions següents:

– No utilitzis el Bicing si fa menys de 14 dies que t’han diagnosticat la malaltia, si encara pateixes algun símptoma o si has mantingut contacte amb alguna persona diagnosticada.
– Porta mascareta.
– Posa’t guants i llença’ls després de deixar la bicicleta.
– Renta’t bé les mans amb aigua i sabó o gel hidralcohòlic de seguida que puguis, abans i després de cada trajecte.
– Utilitza l’app del Bicing des del mòbil per retirar i ancorar bicicletes. És més còmode, segur i sostenible.
– Mantingues 2 metres de distància amb els altres ciclistes.
– Evita tocar-te la cara durant el trajecte.
– Si has d’esternudar o tossir, tapa’t la boca amb l’avantbraç.
– Procura evitar l’ús de carrils bidireccionals i les zones de vianants.

Més informació

 

Amb el pas a la Fase 1 a partir de dilluns 25 de maig, en relació a l’Estacionament Regulat a la via pública de la ciutat de Barcelona:

L’estacionament regulat a les places d’area Verda i area Blava recupera el control del compliment de la normativa d’estacionament regulat i entren en vigor les noves tarifes ambientals d’AREA.

  • Les places DUM (càrrega i descàrrega) recuperen l’activitat i normativa habitual vigent. 

  • El Punt d’Atenció Ciutadana (c. Calàbria, 66) només realitzarà tràmits de forma presencial amb Cita Prèvia de dilluns a dissabte de 9 a 14 h. Podeu reservar dia i hora a través del  93 887 50 34 i seleccionant l’opció de “Cita Prèvia”.

  • Seguim prestant servei a través de l’Atenció Telefònica al 93 887 50 32, l’email atclientbsm@bsmsa.cat, l’apartat Suport Tècnic de les apps SMOU, ONaparcar residents i areaDUM, el   010 i el Portal d’Atenció en línia Queixes i Suggeriments de l’Ajuntament de Barcelona.